Tuesday, October 5, 2010

ost Kl Drift 2

Lirik Lagu Evolusi KL Drift 2

evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl

yang dua lebih panas
yang dua lebih ganas
yang dua lebih pantas
bila kau melihat kau terasa cepat

yang dua lebih padat
yang dua lebih ligat
yang dua labih cepat bila kau mendengar kau terasa hangat
pandang-pandang aku pandang lah ke depan
sesaat aku pejam mata di hadapan

kejar-kejar aku belum tentu boleh dapat
kau laju-laju belum tentu boleh rapat
bila aku dihadapan jangan cuba kau memintas
kau terkilan tak kesampaian
aku menuju laju dengan tanpa belas

evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl

jangan cuba mencabar aku pantah di cabar
deruman enjin ku buat berdebar
kau tergetar tak guna mengejar

[revolusi eeor]

sentiasa setapak di hadapan menuju ke de depan
tak akan tamat sebelum sampai ke garis penamat

kl kata kan lah
Kl laung kan lah
kl gegar-gegarkan
kl gegar-gegarkan

evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl

prestasi ku kelejuan ku
gegar engin ku
gegar engin ku

luncur ke kanan
luncur ke kiri
lambai kan tangan

katakan lah
woo
evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl
evolusi kkl drift kkl drift kkl

No comments:

Post a Comment